Avui ha debutat en una sessió d’Escola i Empresa Josep Borràs, soci d’Abac Capital, a l’escola Mare de Déu de Núria pels alumnes de 4t d’ESO del centre. Abac Capital és un fons d’inversió que es inverteix en altres companyies de diversos sectors diferents.

Borràs té un llarga trajectòria dins el món de l’emprenedoria i ha pogut compartir aquestes i moltes més experiències amb els alumnes. També s’ha parlat de les habilitats necessàries per qualsevol empresari o com és el seu dia a dia.

Empreses i Entitats Col·laboradores

Infraplan

Encofrats Alsina ASCEF Basi Group Cambra de Sabadell Cambra de Terrassa Coatresa FXSTREET InaccésIrestal

AIJEC Barcelona Activa Barcelona Global Creacció Departament d'Educació de la Generalitat Escola emprenedors Forum Carlemany Diputació Lleida Ajuntament Lleida PIMEC Joves Sant Cugat Empresarial