Escola i Empresa ha visitat el l’Escola Molina, un centre de Barcelona ciutat, per dur a terme una xerrada amb els alumnes de 4t d’ESO i de Cicles Formatius. Santiago Martínez, Cap de Tecnologia de Nissan Europa i Mitjà Orient, ha estat l’encarregat de dirigir la xerrada. Nissan és un dels més grans fabricants de cotxes del món, amb milers de treballadors i fàbriques repartides arreu.

Martínez ha debatut molts temes amb l’alumnat present a la xerrada, entre d’altres coses, sobre les característiques que comparteixen totes les empreses i com aquestes es relacionen entre sí. També sobre els perfils diferents que tenen els treballadors a nivell de les qualitats tangibles i intangibles, el que es diuen en el món anglosaxó “hard skills” i “soft skills”.

La xerrada ha servit per acostar als alumnes el món de l’empresa d’una perspectiva planera i sense tecnicismes.