Escola i Empresa ha visitat el l’Escola Molina, un centre de Barcelona ciutat, per dur a terme una xerrada amb els alumnes de 4t d’ESO i de Cicles Formatius. Santiago Martínez, Cap de Tecnologia de Nissan Europa i Mitjà Orient, ha estat l’encarregat de dirigir la xerrada. Nissan és un dels més grans fabricants de cotxes del món, amb milers de treballadors i fàbriques repartides arreu.

Martínez ha debatut molts temes amb l’alumnat present a la xerrada, entre d’altres coses, sobre les característiques que comparteixen totes les empreses i com aquestes es relacionen entre sí. També sobre els perfils diferents que tenen els treballadors a nivell de les qualitats tangibles i intangibles, el que es diuen en el món anglosaxó “hard skills” i “soft skills”.

La xerrada ha servit per acostar als alumnes el món de l’empresa d’una perspectiva planera i sense tecnicismes.

Encofrats Alsina ASCEF Basi Group Cambra de TerrassaCoatresa Inaccés Irestal

AIJEC Barcelona Activa Barcelona Global Creacció Departament d'Educació de la Generalitat Escola emprenedors Forum Carlemany Global Lleida PIMEC Joves Sant Cugat Empresarial