Ens acostem al final del curs, i fins a l’últim moment el programa Escola i Empresa continua les seves activitats. En aquesta ocasió els alumnes de l’Escola Pia de Caldes de Montbui han rebut a Albert Roquet, empresari i esportista de Barcelona fundador de l’escola d’idiomes BCN Languages, que dona feina a més de 180 persones.

Roquet ha fet participar constantment als alumnes amb tota mena de preguntes sobre temes relacionats amb el món de l’emprenedoria. Així mateix, ha volgut remarcar les coses per les que la majoria de gent centren els seus esforços: temps, coneixement i diners.

Empreses i Entitats Col·laboradores

Infraplan

Encofrats Alsina ASCEF Basi Group Cambra de Sabadell Cambra de Terrassa Coatresa FXSTREET InaccésIrestal

AIJEC Barcelona Activa Barcelona Global Creacció Departament d'Educació de la Generalitat Escola emprenedors Forum Carlemany Diputació Lleida Ajuntament Lleida PIMEC Joves Sant Cugat Empresarial