El programa Escola i Empresa continua les seves activitats aquesta setmana visitant l’Escola Pia Luz Casanova de Barcelona. En aquesta ocasió els alumnes han rebut a Albert Roquet, empresari i esportista de Barcelona fundador de l’escola d’idiomes BCN Languages, que dona feina a més de 180 persones i s’especialitza bàsicament en l’ensenyament de llengües estrangeres.

Roquet ha fet participar constantment als alumnes amb tota mena de preguntes sobre temes relacionats amb el món de l’emprenedoria. Així mateix, ha volgut remarcar les coses per les que la majoria de gent centren els seus esforços: temps, coneixement i diners. Finalment ha compartit amb la classe el concepte de “resiliència”, que ell interpreta com la capacitat d’adaptar-se exitosament als canvis. Capacitat aquesta que serà essencial pel futur de les noves generacions.