L’Escola Pia de Mataró ha rebut avui la visita del ponent Carles Grau en el marc del programa Escola i Empresa. Grau és actualment director de la Fundació Mobile World Capital, que organitza el congrés mundial de telefonia mòbil cada febrer a Barcelona.

Davant 61 alumnes de Cicles Formatius de Grau Mig d’Informàtica i d’Administració, dividits en dues classes de 30 i 31 estudiants respectivament, Grau ha desgranat els aspectes bàsics de la gestió empresarial. “Una de les claus actuals per generar avantatges competitius és aconseguir desenvolupar el talent dels empleats i saber crear equip”, ha indicat Grau, amb una trajectòria amplíssima en el sector tecnològic.