Aquesta segona setmana de febrer ha acabat amb una xerrada a l’Escola Pia Sant Antoni, on ha fet el seu debut com a ponent Roger Brumwell, en una sessió pels alumnes de 4t d’ESO del centre. Brumwell és el director de Tax/Legal Barcelona, una empresa que assessora altres companyies internacionals que volen establir-se a Barcelona en termes legals i normatius.

Brumwell ha explicat com la seva empresa “ven” confiança, ja que el seus clients confien en ells per poder establir-se amb totes les garanties legals per començar a operar, un procés que comenta “no és tan senzill com sembla”. Així mateix ha destacat les dificultats que tenen a la seva empresa per trobar gent amb les aptituds necessàries i que parli anglès, i ha recomanat als alumnes l’aprenentatge de llengües, i especialment l’anglès, com un “must” pel temps en què vivim.