Un dels ponents més experimentats dins del programa Escola i Empresa és Joan Font. Sol fer vàries sessions per any i aquest 2018 no en està sent una excepció. Aquesta setmana ha visitat l’Escola Povill a Olesa de Montserrat, per debatre durant un parell de sessions, amb els estudiants de 4t d’ESO del centre. Joan Font és el Conseller Delegat del grup Bon Preu, que té una xarxa de supermercats i hipermercats arreu del territori català. Actualment la facturació del grup supera els 1000 milions d’euros i dóna lloc de treball a prop de 5000 persones.

Font ha engrescat als alumnes a que anessin expressant les seves opinions sobre el món de l’empresa, ja fossin positives o negatives. Entre d’altres coses s’ha parlat del perquè que hi hagi empreses fortes en un país està relacionat amb el benestar d’aquella societat, o de la necessitat que tenen les empreses d’escoltar què és el que el client els està demanant per poder servir-los millor. També s’ha generat un bon debat al voltant de qüestions com la necessitat de formar-se per accedir al mercat laboral, la importància dels impostos per poder mantenir un estat del benestar de qualitat, o de la importància de mantenir motivat i alineat un equip de persones tan gran com el que té Bon Preu per poder continuar creixent a llarg plaç.