L’emprenedor Francesc Riverola ha participat avui a una sessió del programa Escola i Empresa. La sessió ha estat dirigida als alumnes de 4t d’ESO de l’Escola Proa de Barcelona. Francesc Riverola és el fundador i president de FX Street una empresa que es dedica a evaluar el mercat de divises mundial per poder fer les millors recomenacions als inversos que busquen oportunitats d’inversió. L’empresa és una de les líders del sector a nivell mundial, fundada fa gairebé 15 anys en els inicis d’internet, actualment compta amb prop de 50 treballadors.

Riverola ha portat un diàleg distès amb els alumnes on han sorgit multitud d’anècdotes sobre la gestació de l’empresa, entre d’altres, de com no va ser fàcil posar-li el nom, o del fet que un acabi esdevenint empresari no és necessàriament fruit d’una planificació, sovint es tracta més de la casualitat que porta cap allà que no un pla ben traçat, i tantmateix és igual de vàlid. Les circumstàncies canviants de la societat també han portat ha FX Street a reconvertir-se com a negoci per poder continuar essent referència en el sector. Per l’abast mundial de l’activitat d’FX Streeet, la majoria del seu treball es desenvolupa en anglès i per clients fora Espanya. Sense el domini d’aquesta llengua no hagués pogut existir l’empresa, i Riverola ha aprofitat aquesta circumstància per recomanar als alumnes que aprenguin com més aviat possible l’anglès i altres llengües, ja que pràcticament tot negoci avui dia l’hem de veure en el context mundial. Finalment Riverola ha encoratjat als alumnes a estar el més atents i més ben formats possible per poder aprofitar les oportunitats que van arribant a la nostra vida.

Empreses i Entitats Col·laboradores

Infraplan

Encofrats Alsina ASCEF Basi Group Cambra de Sabadell Cambra de Terrassa Coatresa FXSTREET InaccésIrestal

AIJEC Barcelona Activa Barcelona Global Creacció Departament d'Educació de la Generalitat Escola emprenedors Forum Carlemany Diputació Lleida Ajuntament Lleida PIMEC Joves Sant Cugat Empresarial