Joan Amigó, director financer d’Applus des de fa 12 anys, ha conduït avui una xerrada del programa Escola i Empresa a l’Escola Ramon Fuster de Bellaterra. Applus és una empresa de serveis que analitza que els actius i productes dels seus clients compleixin les normatives medioambientals, de qualitat, de salut i de seguretat.

Davant 22 alumnes de 4art d’ESO, Amigó ha destacat la importància d’interaccionar correctament tant amb altres departaments com amb altres empreses, “que finalment vol dir interaccionar amb persones”. “Em preocupa fer les coses bé i a temps”, ha afirmat Amigó, que ha emplaçat els alumnes a posar “passió” en tot allò que facin.