Miquel Teixidor ha estat l’encarregat de fer les dues sessions del programa Escola i Empresa per l’institut Manuel Vázquez Montalbán de Barcelona, pels alumnes de 1r de batxillerat i estudiants de Grau Superior en informàtica del centre. Teixidor és el director de Genaker, empresa tecnològica amb 15 anys d’experiència en el sector que ofereix solucions de comunicació per aparells mòbils.

Teixidor considera molt important fer les coses amb il.lusió al afrontar l’aventura empresarial. Així mateix, s’ha de tenir clar quin és el potencial usuari dels nostres serveis o productes si volem que tiri endavant la nostra empresa.

Empreses i Entitats Col·laboradores

Infraplan

Encofrats Alsina ASCEF Basi Group Cambra de Sabadell Cambra de Terrassa Coatresa FXSTREET InaccésIrestal

AIJEC Barcelona Activa Barcelona Global Creacció Departament d'Educació de la Generalitat Escola emprenedors Forum Carlemany Diputació Lleida Ajuntament Lleida PIMEC Joves Sant Cugat Empresarial