Aleix de Castellar ha dut a terme una sessió del programa Escola i Empresa. Ho ha fet davant 30 alumnes de 4t d’ESO de l’Escola Sant Felip Neri, de Barcelona. De Castellar és el fundador de MyPoppins, que ell mateix ha definit com “un Uber de la neteja”. És a dir, ofereix serveis de neteja a la carta. MyPoppins té 20 treballadors i està en fase de creixement.

De Castellar, que té menys de 30 anys i ha connectat ràpidament amb l’alumnat, ha explicat que sense inversors molts projectes, com el seu, no es podrien fer realitat. “Els inversors inverteixen en una idea, però sobretot en un equip”, ha exposat De Castellar, i ha afegit que ell mira de rodejar-se de gent “molt millor que jo”.