Un grup de 50 alumnes de 1er de Batxillerat nacional i internacional han rebut avui a la ponent Gemma Vivet, de l’empresa Gepork. La ponència ha començat amb la presentació de la seva trajectòria professional i l’explicació de la seva empresa des dels seus inicis, on van ser pioners de la inseminació artificial porcina a Espanya.

La Gemma ha explicat de manera molt amena, què significa per a ella ser empresària i ha detallat quin és el seu dia a dia al capdavant d’una empresa de 220 treballadors, i els alumnes s’han mostrat molt interessats i participatius en tot  moment.

La ponent ha destacat moltíssim la importància de l’equip humà que forma l’empresa, ja que diu que és el que et pot diferenciar de la teva competència, i comenta que s’ha d’intentar que tots els treballadors tinguin un sentiment de pertinença a l’empresa i donin el seu 100%, tot i que admet que és difícil aconseguir-ho.

Per acabar, la Gemma els ha motivat a no deixar mai de formar-se, a aprendre idiomes i a moure’s pel món, uns consells que els alumnes han rebut amb agraïment.

Empreses i Entitats Col·laboradores

Infraplan

Encofrats Alsina ASCEF Basi Group Cambra de Sabadell Cambra de Terrassa Coatresa FXSTREET InaccésIrestal

AIJEC Barcelona Activa Barcelona Global Creacció Departament d'Educació de la Generalitat Escola emprenedors Forum Carlemany Diputació Lleida Ajuntament Lleida PIMEC Joves Sant Cugat Empresarial