Avui la Montse Braut de l’empresa Eix Ambiental ha estat amb un grup de 25 alumnes de 1er de Batxillerat per oferir-los una nova perspectiva sobre el món empresarial, basat en la seva pròpia experiència com a empresària.

La ponent ha explicat que la vida està plena de petites i grans decisions, i que a ella li va canviar la vida començar a treballar en una empresa de la que no en sabia res, ja que allà va poder agafar experiència i adonar-se que el que volia era crear la seva pròpia empresa, tot i que no s’ho hagués imaginat mai. Ara la seva empresa té 20 treballadors/es i tot i que és petita creu que totes les empreses sumen perquè Catalunya creixi.

Els alumnes han estat força participatius en tota la sessió i han fet preguntes molt interessants que han ajudat a que la sessió fos molt amena.

Encofrats Alsina ASCEF Basi Group Cambra de Sabadell Cambra de Terrassa Coatresa InaccésIrestal

AIJEC Barcelona Activa Barcelona Global Creacció Departament d'Educació de la Generalitat Escola emprenedors Forum Carlemany Global Lleida PIMEC Joves Sant Cugat Empresarial