Escola i Empresa comença l’any 2018 amb la visita al centre Escola Tècnica Girona. Xim Raurich, Conseller Delegat del Grup Tramuntana ha estat l’encarregat de donar la xerrada al grup d’alumnes de CFGS de màrqueting i publicitat i alumnes del CFGM d’activitats comercials .

Raurich ha començat la sessió explicant als alumnes com es va iniciar al món empresarial a través de l’empresa familiar fins arribar a l’actualitat com a emprenedor en un nou projecte.

Han parlat de les diferents qualitats humanes i han obert un petit debat destacat algunes de les actituds necessàries per arribar a ser un bon empresari, en Xim també els ha remarcat la importància de parlar diferents idiomes ara que vivim en un món tant global.