15 alumnes de 4t d’ESO de l’Escola Vedruna de Tona han rebut a l’empresària Lurdes Baulenas. Baulenas porta la direcció de CEO Construccions Ferrer i és la presidenta del Consell Empresarial d’Osona, a més a més és membre del Patronat de la UVIC i forma part d’altres importants entitats del territori.

L’alumnat ha rebut amb molt d’interès la sessió impartida per Baulenas, una trobada que ha tingut un punt emotiu, en tant que Construccions Ferrer va ser qui va dur a terme una important reforma del mateix centre educatiu fa 20 anys. Durant la sessió, Lurdes Baulenas ha explicat els punts claus de la seva empresa i els reptes que té el sector per davant: la industrialització, l’internet de les coses, la sostenibilitat o l’economia circular han sigut alguns dels conceptes més destacats. També s’ha aproximat a l’alumnat explicant el seu dia a dia com a empresària i ha destacat la importància de l’educació i de la formació continuada per arribar allà on cadascú vulgui. Baulenas també ha posat molt d’èmfasi en la importància que les empreses estiguin connectades i arrelades amb el territori.

Finalment, s’ha conversat amb l’alumnat sobre les habilitats que ha de tenir un empresari o empresària, les noies i els nois han destacat característiques com la curiositat, la bona organització i la iniciativa i Baulenas ho ha completat destacant la importància de la honestedat, de tenir un bon equip i un bon lideratge.