Per l’última de les xerrades del programa Escola i Empresa 2015 l’Escola Xarxa ha rebut la visita de Joan Font, director general del grup Bon Preu, la cadena de super i hipermercats catalana. La xerrada s’ha fet per alumnes de 4t d’ESO del centre de Berga, que han seguit atentament les preguntes i explicacions del senyor Joan Font.

La història de Bon Preu comença ja fa més de 40 anys, en una petita parada als mercats locals, i acaba, fins al moment actual, amb un petit imperi de més de 4500 treballadors, tots encabits en l’àrea geogràfica de Catalunya, repartits en les ensenyes que té el grup, principalment Esclat i Bon Preu.

Joan Font ha explicat als alumnes, entre moltes d’altres coses, que els diners que pugui tenir una empresa, no asseguren en cap cas l’èxit dels seus projectes. Sempre existeixen varis condicionants que poden fer que de dos projectes semblants un s’en surti i l’altre no, especialment important és el de pendre les decisions amb la màxima informació possible i la voluntat i  motivació de tot l’equip involucrat perque allò tiri endavant.

Empreses i Entitats Col·laboradores

Infraplan

Encofrats Alsina ASCEF Basi Group Cambra de Sabadell Cambra de Terrassa Coatresa FXSTREET InaccésIrestal

AIJEC Barcelona Activa Barcelona Global Creacció Departament d'Educació de la Generalitat Escola emprenedors Forum Carlemany Diputació Lleida Ajuntament Lleida PIMEC Joves Sant Cugat Empresarial