L’escola Escolàpies d’Olesa ha rebut avui la visita del ponent Toni Garcia en el marc del programa Escola i Empresa. Garcia és el president i director general de Doga, empresa de components d’automoció que celebra els 60 anys de la seva fundació.

Davant 21 alumnes de quart d’ESO, Toni Garcia ha repassat la seva trajectòria de 15 anys prèvia a Doga. Va ser aleshores quan va entrar definitivament a l’empresa familiar, que actualmente dóna feina a 1.000 persones. “Fer alguna cosa nova és molt complicat, però fer-ho millor que un altre és posible”, ha indicat Garcia als joves estudiants.