Josep Anton Gaset, fundador i propietari de Biblox, ha dut a terme avui una sessió del programa Escola i Empresa a les Escolàpies d’Olesa de Montserrat, al Baix Llobregat. Biblox és una empresa de fabricació d’envasos i embalatges de plàstic, i al mateix temps és un Centre Especial de Treball (CET), amb personal contractat amb discapacitats mentals, físiques, psíquiques i sensorials.

Davant 22 alumnes de 4art d’ESO, Gaset ha explicat la importància de l’empresa en la societat i al fet de “donar visibilitat” a les persones amb discapacitats. Gaset ha animat els estudiants a formar-se i a no oblidar mai els seus orígens.