Un cop més el programa Escola i Empresa s’ha desplaçat a Lleida per fer-hi una sessió. En aquest cas la sessió ha representat el debut de Marc Cerón, que ha fet la xerrada amb alumnes de 4t d’ESO del centre. Cerón és conseller delegat d’Ilerda Serveis, l’empresa que va fundar la seva familia, i que es dedica principalment als serveis de neteja industrial.

Amb Cerón els alumnes han pogut comentar la importància de les empreses a la socitetat, no només en el sentit econòmic sino també en el dia a dia. Sense adonar-nos-en estem constantment en contacte amb empreses que ofereixen productes o serveis que ens permeten desenvolupar el nostre dia a dia.