Escola i Empresa ha visitat per primera vegada el centre Fedac Sant Narcís de Girona.

Al voltant dels 50 alumnes de 4t d’ESO han participat a la xerrada d’Escola i Empresa. L’Empresari Xim Raurich, Conseller Delegat de Grup Tramuntana, ha estat l’encarregat de dirigir la xerrada.

En Xim els hi ha explicat la seva trajectòria professional, com va fer el canvi a l’empresa familiar , des dels seus inicis com a arqueòleg al Museu d’Arqueologia de Catalunya, passat pel grup Tramuntana, una empresa fundada pels avis, on es va iniciar al departament de RRHH fins a l’actualitat com a Conseller Delegat.

Durant la sessió han parlat sobre la importància de la RSC a les empreses, els hàbits diaris a la seva empresa. La sessió ha estat molt participativa, i els alumnes han fet moltes preguntes interessants al ponent.

Com anècdota, cal destacar a tres alumnes de la classe SG5 , tres nois que amb 16 anys molta il·lusió i iniciativa han creat una petita empresa de disseny gràfic i il·lustració de roba