Aquest mes de desembre hem tornat per segona vegada al centre FEDAC Sant Narcís de Girona, aquesta vegada amb el ponent Miquel Boix

En Miquel és soci fundador i gerent cial de l’empresa GSP S.L, una empresa dedicada a la venda de Hadware IBM, tant de sistemes servidors com de PC’s i fabricants de software SAP.

Aquesta vegada s’han realitat dues sessions amb els alumnes de 4t d’eso, totes dues xerrades han estat molt participatives, els alumnes han fet moltes preguntes al ponent i s’han tret molt bones conclusions del món empresarial.