Formàtic Barna és un centre de formació situat al bell mig de Passeig de Gràcia en l’emblemàtic edifici de la Casa Vídua Marfà, d’estil historicista. Els alumnes que han participat a la sessió d’Escola i Empresa, del Curs de Formació de Grau Superior de Turisme, han rebut la visita de Tània Caballé, fundadora d’Avantgarde, una empresa que es dedica a preparar regals d’empresa . Tal com és habitual en les sessions d’Escola i Empresa, la xerrada és participativa, és a dir, que el que es pretén és que l’alumnat pugui extreure el màxim del ponent i se l’incentiva a fer preguntes que li preocupen en qualsevol moment de la sessió. D’aquesta manera Tània Caballé ha anat responent a les qüestions que els alumnes anaven plantejant. S’han abordat temes com les dificultats de crear una empresa, la gestió d’equips humans, l’evolució de la pròpia empresa o els reptes de trobar nous clients.

Un dels punts que més s’han treballat en aquesta sessió ha estat el referent a les habilitats de l’empresari, que durant una bona estona Caballé ha estat debatent amb els alumnes. Entre les que més s’han destacat una d’elles ha estat la flexibilitat, habilitat que es necessita per afrontar els canvis quan s’han d’aplicar en certs moments, encara que s’hagi de sortir de la nostra zona de confort, també la honestedat com a pilar clau que ha de regir les actuacions de l’empresari, i la presa de decisions, que serà una habilitat essencial en tot moment ja que el camí que recorri l’empresa dependrà de les decisions que en prengui la persona o persones liderant el projecte.

Empreses i Entitats Col·laboradores

Infraplan

Encofrats Alsina ASCEF Basi Group Cambra de Sabadell Cambra de Terrassa Coatresa FXSTREET InaccésIrestal

AIJEC Barcelona Activa Barcelona Global Creacció Departament d'Educació de la Generalitat Escola emprenedors Forum Carlemany Diputació Lleida Ajuntament Lleida PIMEC Joves Sant Cugat Empresarial