Toni Garcia ha dut a terme una doble sessió del programa Escola i Empresa. Ho ha fet amb els alumnes de primer de Batxillerat de l’IES Alexandre Galí de Sant Pere de Ribes, al Garraf. Garcia és president de Doga, una empresa familiar fundada el 1958 que es dedica al disseny, fabricació i distribució d’equips de neteja parabrises. També fabrica altres productes d’automoció.

Garcia ha indicat que les empreses són “generadores de valor a la societat” i d’aquí la seva importància per la riqueza d’un país. Segons Garcia, la feina essencial d’un empresari és “organitzar el futur” de la companyia, saber adaptar-se als canvis i tenir una “bona capacitat de decisió”