A través de la Fundació FemCAT i el seu programa Escola i Empresa. uns 50 alumnes entre primer i segon de batxillerat de la branca del Social han pogut observar, gràcies al ponent Jaume Alsina, conseller adjunt de l’empresa Encofrats J.Alsina, S.A., com de properes són les empreses quan sortim de l’escola.

El ponent, amb un llenguatge planer acord amb l’alumnat, i fent servir la seva trajectòria personal, ha transmés la importància de crear, i per tant innovar, tenint cura de les necessitats de la nostra societat.

Els alumnes han participat activament de la sessió, transmetent a Alsina les preocupacions que poden tenir les empreses en moments políticament intensos i què és el que fa que es prengui una decisió o una altra.