Escola i Empresa ha realitzat dues sessions de la mà de Mariví Gomis, directora de Lavert Projectes Culturals. Les dues sessions s’han desenvolupat a l’IES Fort Pius i a l’escola Mare de Déu del Roser, ambdues escoles a Barcelona i a alumnes de 4t i 3r d’Eso respectivament. Lavert Projectes Culturals ofereix serveis culturals per institucions públiques i privades a l’estat espanyol.

Una de les idees que Mariví Gomis ha volgut traspassar als alumnes és que encara que sembli el contrari, encara hi ha molts problemes a resoldre en la nostra societat i si s’aconsegueix un bon plantejament hi ha moltes oportunitats per tirar endavant projectes empresarials.

Empreses i Entitats Col·laboradores

Infraplan

Encofrats Alsina ASCEF Basi Group Cambra de Sabadell Cambra de Terrassa Coatresa FXSTREET InaccésIrestal

AIJEC Barcelona Activa Barcelona Global Creacció Departament d'Educació de la Generalitat Escola emprenedors Forum Carlemany Diputació Lleida Ajuntament Lleida PIMEC Joves Sant Cugat Empresarial