Josep A. Gaset ha fet avui la seva segona intervenció dins Escola i Empresa, ha estat una sessió amb els alumnes de 4t d’ESO i 1r de batxillerat del centre IES Guillem Catà de Manresa. Gaset és fundador de Biblox, una empresa dedicada a la fabricació de plàstics per productes de gran consum. Una de les particularitats de la seva empresa és que dona feina majoritàriament a persones amb algun tipus de deficiència.

Gaset ha transmès als alumnes que hi ha moltes oportunitats per crear valor, tant dins una empresa com creant-ne una. Així mateix, sempre s’ha de tenir en compte que no tot és un camí de roses, i que probablement ens trobarem amb dificultats pel camí. Tot plegat forma part de l’aprenentatge.