El col.legi IES Pompeu Fabra de Salt, ha rebut la visita de Francesc Bosch , Gerent de l’empresa Dibosch, Empresa especialitzada en la venta de productes i maquinaria de neteja professionals. L’empresari ha impartit una sessió del programa Escola i Empresa als alumnes de 4t d’ESO d’aquest centre.

Francesc els hi ha explicat als alumnes com va crear la seva empresa i els hi va aconsellar la importància de ser honest, donat que guanyar-se la confiança tant dels treballadors, com dels clients, és el que fa que una empresa pugui mantenir-se al llarg del temps.

Empreses i Entitats Col·laboradores

Infraplan

Encofrats Alsina ASCEF Basi Group Cambra de Sabadell Cambra de Terrassa Coatresa FXSTREET InaccésIrestal

AIJEC Barcelona Activa Barcelona Global Creacció Departament d'Educació de la Generalitat Escola emprenedors Forum Carlemany Diputació Lleida Ajuntament Lleida PIMEC Joves Sant Cugat Empresarial