Ángel Díaz, soci director d’Advanced Leisure Services (ALS), ha dut a terme avui una doble sessió del programa Escola i Empresa, les últimes del curs 2018-19, a l’IES Júlia Minguell de Badalona. La seva empresa es dedica a l’assessoria d’empreses i institucions, sobretot del sector turístic, i a la gestió d’espais, com ara la colònia Güell.

Davant 49 alumnes de 4art d’ESO, Díaz ha explicat la importància de l’empresa en la societat i ha valorat les habilitats més rellevants d’un emprenedor. “Dos elements bàsics són la capacitat de lideratge -davant els empleats, mercats i inversos- i treballar en equip”, ha indicat Díaz, que ha aconsellat als estudiants: “Ment oberta i genereu-vos opcions”.

Encofrats Alsina ASCEF Basi Group Cambra de TerrassaCoatresa Inaccés Irestal

AIJEC Barcelona Activa Barcelona Global Creacció Departament d'Educació de la Generalitat Escola emprenedors Forum Carlemany Global Lleida PIMEC Joves Sant Cugat Empresarial