Ángel Díaz, soci director d’Advanced Leisure Services (ALS), ha dut a terme avui una doble sessió del programa Escola i Empresa, les últimes del curs 2018-19, a l’IES Júlia Minguell de Badalona. La seva empresa es dedica a l’assessoria d’empreses i institucions, sobretot del sector turístic, i a la gestió d’espais, com ara la colònia Güell.

Davant 49 alumnes de 4art d’ESO, Díaz ha explicat la importància de l’empresa en la societat i ha valorat les habilitats més rellevants d’un emprenedor. “Dos elements bàsics són la capacitat de lideratge -davant els empleats, mercats i inversos- i treballar en equip”, ha indicat Díaz, que ha aconsellat als estudiants: “Ment oberta i genereu-vos opcions”.