Avui el programa Escola i Empresa ha estat a l’Institut d’Ensenyament Secundari de la Pobla de Segur. En Pep Verdú Professor d’economia i emprenedoria del centre ha estat l’encarregat de fer la presentació a la Mª José Martínez gerent de Mª José Martínez gestions immobiliàries.

La sessió anat dedicada als alumnes de 1r i 2n de batxillerat i 4t d’ESO.
La Mª José Martínez els hi ha proposat un exercici dinàmic amb l’objectiu de crear cohesió i atenció al grup, a partir d’aquest fet els alumnes han estat molt atents i participatius en tots els continguts del temari, han compartit una visió molt creativa i valorat positivament el concepte de l’emprenedor i la importància de les empreses a la nostra societat.

Tant alumnes com professors l’han felicitat.

Empreses i Entitats Col·laboradores

Infraplan

Encofrats Alsina ASCEF Basi Group Cambra de Sabadell Cambra de Terrassa Coatresa FXSTREET InaccésIrestal

AIJEC Barcelona Activa Barcelona Global Creacció Departament d'Educació de la Generalitat Escola emprenedors Forum Carlemany Diputació Lleida Ajuntament Lleida PIMEC Joves Sant Cugat Empresarial