Avui el programa Escola i Empresa ha estat a l’Institut d’Ensenyament Secundari de la Pobla de Segur. En Pep Verdú Professor d’economia i emprenedoria del centre ha estat l’encarregat de fer la presentació a la Mª José Martínez gerent de Mª José Martínez gestions immobiliàries.

La sessió anat dedicada als alumnes de 1r i 2n de batxillerat i 4t d’ESO.
La Mª José Martínez els hi ha proposat un exercici dinàmic amb l’objectiu de crear cohesió i atenció al grup, a partir d’aquest fet els alumnes han estat molt atents i participatius en tots els continguts del temari, han compartit una visió molt creativa i valorat positivament el concepte de l’emprenedor i la importància de les empreses a la nostra societat.

Tant alumnes com professors l’han felicitat.