David Marín (Conseller Delegat d’ Inaccés Geotècnica Vertical) s’ha desplaçat avui fins a l’IES Llavaneres per dur a terme una xerrada d’Escola i Empresa pels alumnes d’ESO del centre. Inaccés ofereix serveis d’enginyeria i protecció davant dels perills naturals per persones i infraestructures.

Ha estat una xerrada d’ineterés durant la qual els alumnes han pogut conèixer de primera mà el dia a dia de l’emprenedor. També de la importància de les empreses en la nostra societat actual i Marín ha posat en comú quines són algunes de les motivacions que porten a les persones a emprendre.