David Marín (Conseller Delegat d’ Inaccés Geotècnica Vertical) s’ha desplaçat avui fins a l’IES Llavaneres per dur a terme una xerrada d’Escola i Empresa pels alumnes d’ESO del centre. Inaccés ofereix serveis d’enginyeria i protecció davant dels perills naturals per persones i infraestructures.

Ha estat una xerrada d’ineterés durant la qual els alumnes han pogut conèixer de primera mà el dia a dia de l’emprenedor. També de la importància de les empreses en la nostra societat actual i Marín ha posat en comú quines són algunes de les motivacions que porten a les persones a emprendre.

Encofrats Alsina ASCEF Basi Group Cambra de TerrassaCoatresa Inaccés Irestal

AIJEC Barcelona Activa Barcelona Global Creacció Departament d'Educació de la Generalitat Escola emprenedors Forum Carlemany Global Lleida PIMEC Joves Sant Cugat Empresarial