Avui la sessió d’Escola i Empresa ha estat a Castelldefels, a l’IES Mediterrània, on Jaime Batlle, fundador de Gina BCN Arquitectes ha parlat amb els alumnes de 1r de batxillerat del centre. Gina BCN Arquitectes és un petit estudi d’arquitectura que treballa majoritàriament a l’àrea de Barcelona.

Batlle feia la seva primera sessió dins el programa i ha pogut compartir les seves vivències com a fundador d’una empresa, i com a arquitecte-gestor. Els alumnes han descobert la quantitat de gent i empreses que arriben a ser necessàries per poder fer la més mínima obra de construcció. Així és com s’entrellacen totes les empreses a la societat.

Encofrats Alsina ASCEF Basi Group Cambra de Sabadell Cambra de Terrassa Coatresa InaccésIrestal

AIJEC Barcelona Activa Barcelona Global Creacció Departament d'Educació de la Generalitat Escola emprenedors Forum Carlemany Global Lleida PIMEC Joves Sant Cugat Empresarial