La tercera setmana de setembre continua amb xerrades del programa Escola i Empresa. En aquest cas ha estat l’IES Pau Claris que ha rebut la visita de Toni Macià, fundador d’Hidra Partners, que ha fet una sessió doble amb alumnes de 4t d’ESO. Hidra Partners és una consultora que va més enllà de la pura consultoria, exerceix de consellera independent per empresese i directius d’empreses que ho necessiten.

Macià ha debatut amb els alumnes sobre les quotidianitats de ser empresari i la realitat que els envolta. Una de les circumstàncies a les que sempre s’han d’enfrontar és la incertesa, ja que sempre és difícil al començament d’una aventura empresarial saber si anirà bé o no.

Empreses i Entitats Col·laboradores

Infraplan

Encofrats Alsina ASCEF Basi Group Cambra de Sabadell Cambra de Terrassa Coatresa FXSTREET InaccésIrestal

AIJEC Barcelona Activa Barcelona Global Creacció Departament d'Educació de la Generalitat Escola emprenedors Forum Carlemany Diputació Lleida Ajuntament Lleida PIMEC Joves Sant Cugat Empresarial