L’any 2016 ha començat amb força per l’empresari Ezequiel Giró, que avui ha fet la seva segona setmana consecutiva com a ponent a Escola i Empresa. Aquesta vegada s’ha desplaçat fins a l’IES Pompeu Fabra de Badalona per fer una sessió del programa amb els alumnes de 4t d’ESO del centre. Giró és el Director General del Grup Giró, líder en fabricació de malles per l’envàs de productes frescos com fruites i verdures als supermercats. El grup consta amb uns 600 treballadors repartits en més de 10 països on tenen presència.

L’ambient de la xerrada ha estat molt distès, i els alumnes s’han engrescat a fer-li tot tipus de preguntes al ponent. Entre d’altres coses Giró els ha parlat sobre la importància de tenir un bon equip, i dels bons moments i els mals moments que sempre arriben per tothom. No en va la seva empresa va néixer fa més  de 90 anys i han viscut moments de tot tipus desde la conversió de l’empresa de fer “mantons de manila”, al principi, fins a convertir-se en fabricants de malles per l’envàs després, i finalment esdevenir líders en aquest sector.

Encofrats Alsina ASCEF Basi Group Cambra de Sabadell Cambra de Terrassa Coatresa InaccésIrestal

AIJEC Barcelona Activa Barcelona Global Creacció Departament d'Educació de la Generalitat Escola emprenedors Forum Carlemany Global Lleida PIMEC Joves Sant Cugat Empresarial