El programa Escola i Empresa ha fet una visita a l’IES Sant Pere i Sant Pau de Tarragona. L’ encarregat de la sessió ha estat Josep Gomà-Camps, Director General de Gomà-Camps, una empresa que comercialitza paper tisú en diferents formats. Gomà-Camps té més de 250 anys de vida, és la segona empresa més antiga de Catalunya.
Gomà ha explicat la trajectòria de Gomà-Camps, que amb la seva ja porten més de 10 generacions familiars. També ha parlat de la responsabilitat que suposa ser al capdavant d’una empresa amb tanta història.
Els 35 alumnes de 4art d’ESO han estat atents i participatius, han fet força preguntes i la sessió s’ha allargat l’hora d’esbarjo.
Els alumnes han estat molt engrescats amb les explicacions i dinàmica de la sessió.