La tercera setmana de febrer ha estat el moment del debut d’Iban Cid com a ponent del programa Escola i Empresa, i ha començat impartint dues xerrades a l’IES Vall d’Hebron, per als alumnes de Cicles Formatius del centre. Iban Cid és el Director General de Germark Identification Solutions , una empresa dedicada a l’etiquetatge i la fabricació de maquinària per produir etiquetes per productes de gran consum.

Cid ha explicat als alumnes la història de la seva empresa, en la qual ell no hi formava part des dels inicis. Poc després però, mentre cursava els seus estudis a la universitat, Cid va començar la seva implicació en l’empresa familiar fins esdevenir, al cap dels anys, el seu director.

Empreses i Entitats Col·laboradores

Infraplan

Encofrats Alsina ASCEF Basi Group Cambra de Sabadell Cambra de Terrassa Coatresa FXSTREET InaccésIrestal

AIJEC Barcelona Activa Barcelona Global Creacció Departament d'Educació de la Generalitat Escola emprenedors Forum Carlemany Diputació Lleida Ajuntament Lleida PIMEC Joves Sant Cugat Empresarial