L’empresari Lluís Lluch ha fet una xerrada avui pels alumnes del centre Innovación en Formación Profesional, que forma part del Grup Planeta, als alumnes de cicles formatius. LLuch és el fundador de l’empresa Barcelona Business Landing, que centra la seva activitat econòmica en ajudar a altres empreses a establir-se a España.

Lluch ha compartit la seva experiència vital com a treballador i després com a empresari. Com a empresari ha explicat els moments difícils als primers anys de formació de qualsevol empresa, i també com n’és d’important conèixer com més coses millor, no només del teu sector sinó de qualsevol. D’aquesta manera, Lluch ha comentat als alumnes que no ha deixat mai d’estudiar, i que no pensa deixar de fer-ho.

Empreses i Entitats Col·laboradores

Infraplan

Encofrats Alsina ASCEF Basi Group Cambra de Sabadell Cambra de Terrassa Coatresa FXSTREET InaccésIrestal

AIJEC Barcelona Activa Barcelona Global Creacció Departament d'Educació de la Generalitat Escola emprenedors Forum Carlemany Diputació Lleida Ajuntament Lleida PIMEC Joves Sant Cugat Empresarial