Joaquim Sas, president de Sas Prefabricats de Formigó, ha dut a terme avui una doble sessió del programa Escola i Empresa a l’institut A. Satorras de Mataró, al Maresme. Sas, que factura uns 16 milions d’euros i dona feina a 130 persones, és una empresa familiar centenària, ara ja dirigida per la cinquena generació.

Davant 40 alumnes de 1er de Batxillerat, Sas ha explicat la importància de l’empresa en la societat i ha valorat les habilitats més importants a l’hora d’emprendre un projecte. “Si tens una idea innovadora, els diners et vindran. De diners n’hi ha molts, d’idees no”, ha assenyalat Sas, que ha convidat els estudiants a aprendre bé l’anglès: “És tan important l’idioma com la formació tècnica”.