El programa Escola i Empresa ha arribat a Tarragona per primera vegada aquest curs escolar a l’IES Altafulla. L’empresari Francesc Queralt, fundador de Social Car, entre d’altres empreses, ha dut a terme les dues sessions previstes dirigides a alumnes de 1r de batxillerat de l’institut.

Social Car és una plataforma de lloguer de cotxes entre particulars. Actualment ja compta amb més de 4000 vehicles registrats i preveu en dos anys convertir-se en l’empresa amb més vehicles de lloguer d’Espanya. Social Car es va fundar al 2011 i el que pretén aconseguir és que els cotxes que estan infrautilitzats pel seus propietaris tinguin un ús.

Queralt va passar poc temps treballant per compte aliè i ja de ben jove va començar a engegar empreses. Per aquest motiu ha recomenat als alumnes que segueixin el seu instint, que si veuen que una idea es pot dur a terme no ho dubtin i la converteixin en una empresa. Per a ell una de les coses que més satisfacció li dóna es veure el seu equip de treball encoratjat al voltant d’una idea i ser capaços entre tots de crear valor per la societat, els treballadors i els usuaris.

Empreses i Entitats Col·laboradores

Infraplan

Encofrats Alsina ASCEF Basi Group Cambra de Sabadell Cambra de Terrassa Coatresa FXSTREET InaccésIrestal

AIJEC Barcelona Activa Barcelona Global Creacció Departament d'Educació de la Generalitat Escola emprenedors Forum Carlemany Diputació Lleida Ajuntament Lleida PIMEC Joves Sant Cugat Empresarial