Aquesta vegada ens hem desplaçat fins a Sant Hilari de Sacalm, un petit municipi de la província de Girona, situat a la comarca de la Selva, on l’empresari David Nogareda ha passat una agradable estona amb els alumnes de l’Institut Anton Busquets i Punset.

David Nogareda, President i Conseller Delegat de Laboratorios Hipra i els alumnes de 4t d’ESO han compartit una sessió del programa Escola i Empresa , els alumnes han aprofitat la xerrada per fer preguntes al ponent com: quina formació té el seu equip de treball?, quantes persones treballen al departament d’I+D? o com va arribar a ser President de la seva empresa?

Al finalitzar la xerrada, entre tots els alumnes vam parlar sobre les habilitats que definirien a un bon empresari

Encofrats Alsina ASCEF Basi Group Cambra de Sabadell Cambra de Terrassa Coatresa InaccésIrestal

AIJEC Barcelona Activa Barcelona Global Creacció Departament d'Educació de la Generalitat Escola emprenedors Forum Carlemany Global Lleida PIMEC Joves Sant Cugat Empresarial