Aquesta vegada ens hem desplaçat fins a Sant Hilari de Sacalm, un petit municipi de la província de Girona, situat a la comarca de la Selva, on l’empresari David Nogareda ha passat una agradable estona amb els alumnes de l’Institut Anton Busquets i Punset.

David Nogareda, President i Conseller Delegat de Laboratorios Hipra i els alumnes de 4t d’ESO han compartit una sessió del programa Escola i Empresa , els alumnes han aprofitat la xerrada per fer preguntes al ponent com: quina formació té el seu equip de treball?, quantes persones treballen al departament d’I+D? o com va arribar a ser President de la seva empresa?

Al finalitzar la xerrada, entre tots els alumnes vam parlar sobre les habilitats que definirien a un bon empresari