Josep Martínez Vila, conseller delegat de Saba, ha dut a terme avui una sessió del programa Escola i Empresa a l’INS Apel·les Mestres de L’Hospitalet de Llobregat. Saba és un operador industrial de referència en el desenvolupament de solucions en l’àmbit de la mobilitat urbana especialitzat en la gestió d’aparcaments.

Davant 36 alumnes d’entre 1er i 2on de Batxillerat i de 4art d’ESO, Martínez Vila ha assenyalat quatre objectius que ha de marcar-se una empresa avui en dia: una finalitat social, un retorn -si no no és sostenible-, cura del medi ambient i responsabilitat social corporativa. Així mateix, el ponent ha comentat amb els estudiants les diferents habilitats que ha de tenir un empresari.