El director de la consultora Invenio, Ricard Huguet, s’ha acostat fins a l’INS Badia del Vallès, per impartir una sessió del programa Escola i Empresa. En total han estat 50 alumnes de cicles que han intercanviat idees amb el senyor Huguet.

Invenio optimitza equips de treball tant a Espanya com a l’estranger. Huguet considera que és essencial la honestedat per generar confiança, també ha volgut recalcar que els diners no és la única cosa que manté alta la motivació d’un equip, qualsevol persona hauria d’estar fent una cosa que li agradi perquè el rendiment sigui òptim.

Els alumnes també han volgut deixar el seu testimoni sobre la xerrada:

“…El senyor Ricard Huguet ens va donar una xerrada interessant sobre els valors que es necessiten per fundar una empresa. Per a això es necessita valor i gent amb creativitat que sàpiga innovar i que estigui disposada a canviar el món” (Alumne d’automoció)

“…Entre altres coses, ens va dir és que avui dia la robòtica va substituint al personal, perquè és més barat en alguns aspectes i els robots poden treballar dia i nit sense descans”  (Alumne de Robòtica)

“…El que vaig aprendre de tot això va ser que el major enemic de cada persona és la por al fracàs i al què diran de mi. Llevant aquestes pors de nosaltres estaríem en qualsevol lloc que desitgéssim estar…” (Alumne de Robòtica)

“M’agrado moltíssim que existissin persones com el, amb iniciativa, amb saviesa amb tanta confiança, però sobretot que es preocupés pel futur d’aquest país.
Rubén Díaz, 1r. (Alumne de Robòtica)