El col.legi Bernat El Ferrer, que ja ha participat al programa Escola i Empresa en altres ocasions, aquesta vegada a gaudit de la presència de Francesc Riverola, fundador i president de Forex Street. Forex Street és un lloc web lider mundial en informació sobre el mercat de divises, el mercat més important del món en moviment econòmic. Forex té prop de 50 treballadors i 15 anys d’existència, cosa que la converteix en una empresa pionera a Internet a l’estat espanyol.

Riverola s’ha mostrat molt proper als alumnes, i amb un llenguatge desenfadat els hi ha explicat multitud d’anècdotes sobre la seva experiència vital i empresarial. Entre algunes de les coses que ha parlat Riverola amb els alumnes presents, destaca la necessitat d’apendre anglès en un món tan interconnectat com el d’avui dia, o igualment el fet de saber aprofitar les oportunitats que ens van passant pel davant, s’ha d’estar atent a no deixar escapar-les, i això s’aconsegueix estant com més preparat i format millor.

Empreses i Entitats Col·laboradores

Infraplan

Encofrats Alsina ASCEF Basi Group Cambra de Sabadell Cambra de Terrassa Coatresa FXSTREET InaccésIrestal

AIJEC Barcelona Activa Barcelona Global Creacció Departament d'Educació de la Generalitat Escola emprenedors Forum Carlemany Diputació Lleida Ajuntament Lleida PIMEC Joves Sant Cugat Empresarial