La última setmana d’octubre ha començat amb una sessió bastant concorreguda a l’Institut Bernat el Ferrer de Molins de Rei. Josep Lluís Segú, director del portal educatiu EducaWeb  ha parlat davant de 70 alumnes dels cursos de grau superior d’Administració, electricitat i informàtica. Educaweb és un portal educatiu amb més de 15 anys d’experiència a l’estat espanyol i que té presència en 8 altres països arreu del món.

La sessió ha estat distesa, amb una participació molt activa dels alumnes, als quals Segú ha destacat la importància de la honestedat com a valor primordial per aconseguir els objectius empresarials.

Empreses i Entitats Col·laboradores

Infraplan

Encofrats Alsina ASCEF Basi Group Cambra de Sabadell Cambra de Terrassa Coatresa FXSTREET InaccésIrestal

AIJEC Barcelona Activa Barcelona Global Creacció Departament d'Educació de la Generalitat Escola emprenedors Forum Carlemany Diputació Lleida Ajuntament Lleida PIMEC Joves Sant Cugat Empresarial