Adrián Garcés ha debutat amb una sessió doble del programa Escola i Empresa a l’Institut Blanca d’Anjou, de la localitat d’El Perelló. Garcés és el fundador de l’empresa Petits Enginyers, que es dedica a acostar les noves tecnologies als alumnes de primària dels centres educatius.

Tot i la seva joventut, Garcés ja ha fundat dues empreses, i ha transmès als alumnes quines són les seves motivacions a l’hora de començar els seus projectes. En el cas de Petits Enginyers Garcés va veure que hi havia una falta de formació tecnològica de qualitat i actualitzada a les escoles de la província de Tarragona, i va pensar que a través de Petits Enginyers podria ajudar en fer que la formació en aquesta matèria fos millor per tots els alumnes.

Encofrats Alsina ASCEF Basi Group Cambra de Sabadell Cambra de Terrassa Coatresa InaccésIrestal

AIJEC Barcelona Activa Barcelona Global Creacció Departament d'Educació de la Generalitat Escola emprenedors Forum Carlemany Global Lleida PIMEC Joves Sant Cugat Empresarial