En la tercera sessió del dia a l’INS Blanca d’Anjou, ha fet el seu debut Maria Josep Arasa, que ha parlat amb els alumnes de 4t d’ESO del centre. Arasa és Sòcia Directora de Faura-Casas, una empresa de consultoria dedicada principalment a l’auditoria. L’empresa té més de 80 treballadors repartits entre Espanya i Catalunya.

Arasa ha donat la seva visió sobre el món empresarial als alumnes. Entre d’altres coses ha remarcat la importància de fer les coses bé i guanyar-se la confiança dels clients i treballadors. Així mateix, ha recomanat a tots els alumnes que aprenguin anglès, ja que actualment és una eina indispensable per quasi qualsevol sector.

Empreses i Entitats Col·laboradores

Infraplan

Encofrats Alsina ASCEF Basi Group Cambra de Sabadell Cambra de Terrassa Coatresa FXSTREET InaccésIrestal

AIJEC Barcelona Activa Barcelona Global Creacció Departament d'Educació de la Generalitat Escola emprenedors Forum Carlemany Diputació Lleida Ajuntament Lleida PIMEC Joves Sant Cugat Empresarial