Ramon Bel ha apropat avui la mirada més amable i encoratjadora de l’empresariat als alumnes de 4rt d’ESO de l’Institut Blanca d’Anjou, al Perelló.

Segona generació en el mercat del moble i la decoració, Bel ha convidat als estudiants a la reflexió en grup sobre les habilitats de l’empresari per tal de tirar endavant amb una idea de negoci. Entre aquestes habilitats, ha destacat la flexibilitat per adaptar el seu producte als valors i tendències actuals, la projecció fora del territori, o la innovació i la creativitat per superar moments de crisi com el que va suposar la bombolla immobiliària del 2008.