Montse Feliu ha dut a terme avui la seva primera sessió dins el programa Escola i Empresa al centre Cal Gravat de Manresa. Feliu és la fundadora de l’empresa de consultoria Feliu N&I especialitzada en la internacionalització d’empreses.

La sessió s’ha desenvolupat amb l’esquema habitual de FemCat, amb unes dinàmiques de grup participatives entre els alumnes i el ponent que donen lloc a intercanvis que permeten acostar les realitats tant de l’empresari com dels alumnes. Feliu ha compartit amb la classe les seves experiències com a Emprenedora després d’haver treballat primer en altres empreses.

Encofrats Alsina ASCEF Basi Group Cambra de Sabadell Cambra de Terrassa Coatresa InaccésIrestal

AIJEC Barcelona Activa Barcelona Global Creacció Departament d'Educació de la Generalitat Escola emprenedors Forum Carlemany Global Lleida PIMEC Joves Sant Cugat Empresarial