Montse Feliu ha dut a terme avui la seva primera sessió dins el programa Escola i Empresa al centre Cal Gravat de Manresa. Feliu és la fundadora de l’empresa de consultoria Feliu N&I especialitzada en la internacionalització d’empreses.

La sessió s’ha desenvolupat amb l’esquema habitual de FemCat, amb unes dinàmiques de grup participatives entre els alumnes i el ponent que donen lloc a intercanvis que permeten acostar les realitats tant de l’empresari com dels alumnes. Feliu ha compartit amb la classe les seves experiències com a Emprenedora després d’haver treballat primer en altres empreses.