L’últim dia de novembre s’han dut a terme un parell de sessions del programa Escola i Empresa a Tarragona, concretament a l’INS Camp Clar. Les sessions les ha dut a terme Joan Sanfeliu, director de Productos Montblanc, una empresa familiar dedicada a fer gomes de cautxo i anells de goma sintètics, que tenen utilitat especialment en el món agrícola, ja que tenen molta perdurabilitat.

Sanfeliu ha explicat als alumnes de quina manera estructura ell les seves tasques, de més important a menys important, i de més urgent a menys urgent. Un esquema semblan al que es coneix com “La Matriu d’Eisenhower” que considera molt útil no només en el terreny empresarial sinó per qualsevol persona que vulgui ser més eficient en les seves tasques a desenvolupar.

Encofrats Alsina ASCEF Basi Group Cambra de Sabadell Cambra de Terrassa Coatresa InaccésIrestal

AIJEC Barcelona Activa Barcelona Global Creacció Departament d'Educació de la Generalitat Escola emprenedors Forum Carlemany Global Lleida PIMEC Joves Sant Cugat Empresarial