L’Institut Carles Rahola s’ha estrenat juntament amb el ponent Xim Raurich a les xerrades d’Escola i Empresa.

Els alumnes de Batxillerat del centre Carles Rahola, han compartit una bona estona amb en Xim Raurich, Gerent del Grup Tramuntana, un dels principals referents comercials i de serveis a la zona fronterera de La Jonquera i El Portús.

Raurich els hi ha explicat la seva experiència primer com a arqueòleg durant molts anys fins arribar a l’empresa familiar creada l’any 45 amb una petita botiga amb el nom Casa Raurich dedicada a la venda de productes d’alimentació, fins al dia d’avui aconseguint arribar a ser una empresa dinàmica, emprenedora i amb un continu creixement.

També han parlat de les qualitats per ser un bon empresari i dels valors, com treball en equip, atenció al client i el treballador, honestedat,responsabilitat social, etc.

Encofrats Alsina ASCEF Basi Group Cambra de Sabadell Cambra de Terrassa Coatresa InaccésIrestal

AIJEC Barcelona Activa Barcelona Global Creacció Departament d'Educació de la Generalitat Escola emprenedors Forum Carlemany Global Lleida PIMEC Joves Sant Cugat Empresarial