Aquesta setmana el programa Escola i Empresa ha visitat l’IES Carles Vallbona, un dels centres més veterans que col.labora amb el progrma. El senyor Carles Solà, fundador i director de eQSi, empresa d’enginyeria fabricant de components pel sector de l’automòbil, ha conversat en dues sessionsamb els alumnes de Cicles Formatius del centre de Granollers.

Després d’explicar el seu periple professional fins a la fundació de la seva empresa, Solà ha parlat amb els alumnes sobre les habilitats que ell considera més importants per ser empresari, recordant també, que no hi ha un camí marcat per arribar a ser-ho, cadascú pot trobar un moment diferent en la seva etapa professional per llençar-s’hi, fins i tot sense ni haver-so plantejat mai.